  • Data: 2004-10-28 11:29:26
    Temat: Obrońca posiłkowy?
    Od: "MAREK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Moja małżonka miała wypadek samochodowy. Ze względu na to, że nie poczuwała
    się do winy nie przyjęła mandatu i sprawa wylądowała w sądzie. Powołano
    świadków itd. Byłem na miescu zdarzenia po wypadku i widziałem pojazdy po
    wypadku. Chciałbym swoją żonę wspomóc w sądzie. Na pierwszej rozprawie
    siedziałem grzecznie i nic nie mogłem mówić bo nie byłem świadkiem. Druga
    strona powołała oskarżyciela posiłkowego (była to żona kierowcy auta
    biorącego udział w wypadka sama nie będąc na miejscu zdarzenia)o czym nie
    wiedzieliśmy z żoną. Wiele okoliczności jest dla mnie niejasnych a
    jednocześnie wydaje mi się, że co nieco mógłbym wnieść. Policja była na
    miejscu zrobiła zdjęcia które w sposób cudowny zaginęły a w protokole nic
    nie ma że były robione. I teraz:
    1. Jak nazywa się "obrońca posiłkowy"> To ja miałbym nim być.
    2a. Czy jako obywatel RP mogę od policji otrzymać dokumenty , kopie zdjęc(
    robione aparatem cyfrowym)
    2b Czy w razie gdyby się okazało, że aparat uległ uszkodzeniu mogę jakos
    sprawdzić czy tylko w tej sprawie był uszkodzony i są inne sprawy ze
    zdjęciami robione tym aparatem
    3a. Samochodów już nie ma, bo to były wraki. Zostały tylko zdjęcia od
    ubezpieczycieli. Czy mogę je wydobyć od PZU?
    3b Jak biegły na podstawie tych zdjęć jest w stanie odtworzyć KOLEJNOŚĆ
    zdarzeń na drodze, która jest kluczowa dla sprawy?

    z góry dzięki

    --
    MAREK
    GG:3435086