  • Data: 2004-10-29 17:20:36
    Temat: Re: Obrońca posiłkowy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAREK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:clt83p$atd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Był sobie wypadek.
    > Pieszy wtargnął na drogę kierowca auta hamował. Za nim hamowała moja żona
    ,

    Znawcą jakimś wybitnym nie jestem, ale na podstawie zdjęć tych samochodów,
    to nie za bardzo mam pomysł na ustalenie tej kolejności. W obydwu opisanych
    przypadkach odkształcenia powinny być mniej więcej identyczne.

    Najprędzej mogła by coś wyjaśnić szczegółowa analiza śladów hamowania.
    Powinny być zwymiarowane na szkicu do oględzin.

    A siedzenie kierowcy (oparcie) w samochodzie Twojej żony było złamane? Bo to
    świadczyło by raczej za tym, że jej samochód stał w chwili uderzenia z tyłu
    i nie opierał się o drugi samochód. Ale to takie gdybanie.

    > Poicja w wielu przypadkach (z tego co widziałem) posługuje się cyfrakami.
    > Jeśli zdjęcia wykonane takim aparatem można sobie "wsadzić" to po co w
    ogóle
    > robić zdjęcia???

    Ten gość, co lata po wypadku z cyfrówką, to najczęściej właśnie biegły, a
    nie policjant. Często przyjeżdżają z policjantami. Normalnie w Policji używa
    się czasem cyfrówek, ale nie do oględzin, a do utrwalania innych czynności.