  • Data: 2004-02-28 11:33:08
    Temat: Nieprawdziwe oskarzenia Administratora sieci
    Od: "Dawid Partyka" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dzisiaj zadzownił domnie admisnitrator sieci i niepodstawnie mnie oskarzył o
    zmiae adresu MAC, i podszywanie sie pod innych ludzi w sieci. ciekawostka
    jest to ze przyłapał niby mnie wteyd keidya ja akurat przeszłem z windowsa
    na linuksa (gdzie na linuksie jesczze nie zdarzyłem uruchomic sieci bo
    zainstalwoałem go z 3 dni wczesniej i mam z tym kłopt). Powiedział mi ze
    wtedy kiedy ja wyszłem z sieci na akurat zaczeły sie kłopoty. Grozi mi tym
    ze mnie wywali z sieci i powiadomi Policje. Jak mam mu udowodnic ze to
    akurat ja nie byłem???

    Pozdrawiam Dawid Partyka

    PS. Sorki jesli wczesniej poleciał list odemnei z zła data (o jeden rok) :(