  • Data: 2004-02-28 12:29:08
    Temat: Re: Nieprawdziwe oskarzenia Administratora sieci
    Od: "leon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Dzisiaj zadzownił domnie admisnitrator sieci i niepodstawnie mnie oskarzył o
    > zmiae adresu MAC, i podszywanie sie pod innych ludzi w sieci.
    A w jaki sposob to wykryl ?? bo jestem ciekaw niech przedstawi logi serwera.
    ogolnie sa dwa sposoby na identyfikacje kompa w sieci kolalnej - na podstawie
    nr MAC (czyli karty sieciowej - czyli lepszy) oraz recznie wpisywanie IP
    (gorszy).
    Aby zmienic nr MAC musisz znac numer karty sieciowej kogos juz
    zerejestrowanego. Kiedys admin do mnie sie czepial ze skanuje porty dopóki
    nie przedstwilem logow ze sam mnie skanuje , teraz mam spokuj.

    > ciekawostka.... Jak mam mu udowodnic ze to
    > akurat ja nie byłem???

    logi to podstawa
    leon