  • Data: 2005-03-21 15:28:05
    Temat: Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat
    Od: "Michal" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2 lata temu uczeszczalem na studia zaoczne,
    z powodu braku wpisow i zaliczen w pierwszym semestrze po prostu
    fizycznie nie uczeszczalem na nie tym samym nie majac wpisow na drugi
    semestr, jakos klika miesiecy pozniej otrzymalem ponaglenia (potwierdzone
    moim
    podpisem) zaplaty czesnego za drugi semestr(kolejne jego miesiace),
    z powodu brak moich wplat otrzymalem pismo o skresleniu mnie z listy
    studentow (oczywiscie moje swiadectwo maturalne nadal u nich lezakuje)
    i sadzilem ze sprawa sie juz zakonczyla, na chlopski rozum nie placilem
    za cos z czego nie kozystalem,
    dzis otrzymalem pismo od firmy windykacyjnej w sprawie splaty dlugu tej
    naleznosci
    w przeciagu 3dni, zupelnie oslupialem,
    prosze o pilna porade co mam robic... faktem jest ze formalnie nie
    zakonczylem studiow
    tylko jej zwyczajnie porzucielem nie placac czesnego, wiec zatem moja
    obecnosc rowniez
    nie byla odnotowywana na zajeciach
    ludzie ratujcie bo nie mam skad wyciagnac 1,3tys zlotych
    maja prawo rzadac ode mnie jakichkolwiek pieniedzy, jeszcze raz prosze o
    porade
    jakies art. podstawy.... jestem calkowicie zielony...
    jutro musze cos zrobic w tej sprawie....
    pozdrawiam