eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieoplacone czesne.... sprzed 2 lat › Re: Firmy windykacyjne jak rozdawane samochody na Placu Czerwonym w Moskwie (bylo Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat)
  • Data: 2005-03-21 22:42:05
    Temat: Re: Firmy windykacyjne jak rozdawane samochody na Placu Czerwonym w Moskwie (bylo Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat)
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NO DOBRZE panie i panowie, ale jaka jest wykladnia wzgledem litery prawa
    > placic czy nie, maja prawo scigac i jak dlugo
    > prosze o odpowiedz, doslownie zabija mnie perspektywa zbierania
    > ponad tysiaca zlotych na zaplate naleznosci
    Swiadczenia przedawnią się po 3 latach od momentu daty płatności danego
    zobowiązania. Jeśli niewiele Ci zostało, to jeśli pisemka przychodzą listem
    zwykłym to dla własnej spokojności wyrzucaj je od razu do śmieci. I pod
    żadnym pozorem nie podpisuj nic co zwie się "Umowa ugody" i proponuje
    rozłożenie tej płatności na korzystne raty.

    Wbrew pozorom nie popieram takich zachowań, ale jeszcze bardziej
    denerwują mnie firmy windykacyjne. Szczególnie po tym, jak niedawno jedna z
    nich upomniała się o kredyt, wzięty w 1999 roku za pośrednictwem agencji
    ratalnej ARS, która to była i padła. Bank przysłał pisemko, że z powodu
    ogłoszenia upadłości przez ARS mam spłacać dalsze raty bezpośrednio na konto
    banku co też i poczyniłem. Niestety ostatnio objawiła się pewna Wrocławska
    firma, i stwierdziła, że pół kredytu mam niespłacone. Co może było by i
    prawdą, gdyby nie fakt, że drugie pół kredytu zostało spłacone na konto
    podane przez bank.