eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieoplacone czesne.... sprzed 2 lat › Firmy windykacyjne jak rozdawane samochody na Placu Czerwonym w Moskwie (bylo Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat)
  • Data: 2005-03-21 17:35:24
    Temat: Firmy windykacyjne jak rozdawane samochody na Placu Czerwonym w Moskwie (bylo Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat)
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 21 Mar 2005 16:28:05 +0100, użyszkodnik "Michal"
    <m...@o...pl> napisał:

    > dzis otrzymalem pismo od firmy windykacyjnej w sprawie splaty dlugu tej
    > naleznosci
    > w przeciagu 3dni, zupelnie oslupialem,

    Tak sobie czytam tą grupe i srednio raz na tydzien pojawia sie ktos
    kto wlasnie zaczał otrzymywac wesołe pisemka z firmy windykacyjnej.
    Białe, niebieskie, czewone, żółte, w paski, w kropki, z prośbami,
    groźbami, paragrafami, obiecankami przeprowadzenia sprawy
    upadlosciowej, sadowej, egzekuzji komorniczej z pensji, ruchomosci i
    nieruchomosci, kar wiezienia i innych.

    Czy kogokolwiek kiedykolwiek jakakolwiek z w/w firm dzialajacych w
    Polsce SKUTECZNIE pozwała do sądu, sprawe wygrała ???
    Nie mowie tu o wygraniu na zasadzie postępowania w trybie
    uproszczonym które pacjent olał, ale mówie o prawdziwej sprawie
    sądowej w trybie zwykłym gdzie sprawa trafila gdyż pacjent się
    odwołał, na sprawy się stawiał i przygotował jakąś chociaż prymitywną
    linie obrony.

    Jak na razie to ja czytam o pisemkach, ale nigdzie nie znalazłem
    informacji żeby jakaś firma windykacyjna zadziałała skutecznie na tych
    na których pisemka nie działają...

    --
    futszaK
    601061867