eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieoplacone czesne.... sprzed 2 lat › Re: Firmy windykacyjne jak rozdawane samochody na Placu Czerwonym w Moskwie (bylo Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat)
  • Data: 2005-03-21 22:51:37
    Temat: Re: Firmy windykacyjne jak rozdawane samochody na Placu Czerwonym w Moskwie (bylo Nieoplacone czesne.... sprzed 2 lat)
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 21 Mar 2005 12:01:24 -0600, użyszkodnik witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał:

    > taka sama jak względem tego, któremu jesteś winien.
    > pomijając fakt, czy oni dług kupili, czy tylko działają w imieniu dłużnika.

    na podstawie tych pism to trudno cokolwiek wywnioskowac

    jakis czas temu dostalem od EGB pismo wraz z kopią rzekomego pisma
    Centertela do mnie (ktore nigdy do mnie nie dotarlo nawet listem
    zwyklym) o przelewie wierzytelnosci
    potem EGB wyslalo drugie pismo przedstawiajac sie jako wierzyciel, a
    teraz przyszlo kolejne gdzie pisza ze mam uregulowac zobowiazania
    wobec Centertela w przeciwnym wypadku zostanie wszczeta egzekucja
    komornicza (zadnej sprawy sadowej nie bylo).

    reasumujac - zawarte informacje w w/w pisemkach pochodza chyba z
    generatora przemowien gierkowskich tylko zamiast zwrotów w stylu
    "szanowni towarzysze, ludu pracujacy" sa zwroty "wezwanie do zaplaty,
    zostanie wszczeta egzekucja komornicza, oddamy w trybie pilnym sprawe
    do sadu, zostana panstwo obciazeni dodatkowymi kosztami" i losowo jest
    to wylewane na papier i rozsylane po pacjentach :P

    --
    futszaK
    601061867