eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter. › Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: MW <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Date: Tue, 23 Nov 2010 16:12:58 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <icgllo$ras$1@news.task.gda.pl>
    Reply-To: w...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: taurus.kpwig.gov.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1290525176 27996 193.188.253.2 (23 Nov 2010 15:12:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Nov 2010 15:12:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660030
    [ ukryj nagłówki ]

    Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
    formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
    państwo zgody proszę się rozłączyć"

    Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    chciałbym również nagrać rozmowę.
    Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    Jakie przepisy to regulują?
    p,M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1