eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter. › Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Data: 2010-11-23 15:12:58
    Temat: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: MW <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
    formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
    państwo zgody proszę się rozłączyć"

    Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    chciałbym również nagrać rozmowę.
    Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    Jakie przepisy to regulują?
    p,M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1