-
1. Data: 2010-11-23 15:12:58
Temat: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
Od: MW <w...@g...pl>
Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
państwo zgody proszę się rozłączyć"
Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
chciałbym również nagrać rozmowę.
Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
Jakie przepisy to regulują?
p,M
-
2. Data: 2010-11-23 15:52:56
Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
> Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
> formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
> państwo zgody proszę się rozłączyć"
>
> Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
> istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
> chciałbym również nagrać rozmowę.
> Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
> Jakie przepisy to regulują?
Nie masz obowiązku informowania.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2010-11-24 00:52:31
Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
> Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
> istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
> chciałbym również nagrać rozmowę.
> Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;)
-
4. Data: 2010-11-24 09:14:44
Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Tomasz Pyra wrote:
> W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
>
> > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
> > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
> > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
> > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
>
> Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
> swoje ;)
Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)
--
Pozdro
Massai
-
5. Data: 2010-11-24 12:27:52
Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>
>> > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
>> > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
>> > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
>> > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
>>
>> Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
>> swoje ;)
>
> Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)
Można jeszcze co jakiś czas gwizdnąć i wypowiedzieć słowa "rozmowa
nagrywana" i znowu gwizdnąć :-)
-
6. Data: 2010-11-24 19:31:33
Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:
> Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
> istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
> chciałbym również nagrać rozmowę.
To nagrywaj.
> Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
Nie.
> Jakie przepisy to regulują?
Konstytucja: żebyś nie mógł czegoś robić lub musiał coś zrobić potrzebna
jest podstawa w formie ustawy.