eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter. › Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Data: 2010-11-24 19:31:33
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:

    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.

    To nagrywaj.

    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

    Nie.

    > Jakie przepisy to regulują?

    Konstytucja: żebyś nie mógł czegoś robić lub musiał coś zrobić potrzebna
    jest podstawa w formie ustawy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1