eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter. › Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Data: 2010-11-24 00:52:31
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:

    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.
    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

    Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1