eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter.Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Data: 2010-11-24 12:27:52
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    >> > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
    >> > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
    >> > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
    >> > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    >>
    >> Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
    >> swoje ;)
    >
    > Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)

    Można jeszcze co jakiś czas gwizdnąć i wypowiedzieć słowa "rozmowa
    nagrywana" i znowu gwizdnąć :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1