  • Data: 2003-07-08 14:52:45
    Temat: Mandat za parkowanie.
    Od: "Ancymun" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaraz mnie rozniesie. Postawiłem samochod przy ulicy Oczki numer 8. Nie ma
    tam wyznaczonych miejsc parkingowych (namalowanych farbą na
    jezdni). "Porzuciłem" samochod za znakiem koniec parkingu. Przychodzę a tu
    czeka na mnie wezwanie do zapłaty 50 złotych. Poszedłem reklamować i
    dowiedziałem się, że co prawda stałem poza obszarem wyznaczonym przez znaki
    informacyjne parkingu ale za to w strefie płatnego prakowania. Ponieważ nie
    mam ochoty wyzbywać się 50 złotych więc pytam co robic? Moje pojmowanie
    świata jest takie ze jesli gdzieś stoi znak ze koniec parkingu (zaraz jeszcze
    pojde sprawdzic czy pisze ze płatnego) to jest to koniec parkingu. Nie za
    bardzo wiedzę różnicę między tamtym miejscem, miejscem gdzie codziennie
    parkuje na osiedlu (tez w centrum) a miejscem pakingowym w garazu. Przeciez
    to wszystko a) jest w strefie parkowania b) nie jest pakingiem oznaczonym
    przez znaki informacyjne.

    Ancymun

    ps. Doradzcie proszę gdzie co napisać zeby się odemnie odczepili. Być może
    ten mandat jest zgodny z prawem ale z tego co mi sie majaczy to funkcjonują
    jakieś zapisy/umowy, że prawo nie może być sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem
    lub prawem naturalnym.