  • Data: 2003-07-08 21:30:58
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: "Axel_" <a...@p...NO_SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4m5mgv8ajfclgafcebrpap0e9k6u0gcngq@4ax.com...

    > Mandat za znakiem koniec parkingu ?
    > Od kiedy jest to zabronione i na jakiej podstawie ?

    W strefie platnego parkowania, jesli jest koniec parkingu, to znaczy, ze nie
    mozna tam parkowac z innych przyczyn, np. nie ma miejsca dla pieszych, albo
    mniej niz 10m do skrzyzowania (ten przepis akurat jest w wielu miejscach
    lamany znakami wyznaczajacymi parking

    > A jaki znak to dopuszcza ? Nie znam takiego !

    Tabliczka pod znakiem "zakaz zatrzymywania"

    > Pomieszanie z poplątaniem :-D
    > Kiedy i gdzie byłby parking ?

    W strefie platnego parkowania placi sie wszedzie na drodze publicznej....

    Axel