  • Data: 2003-07-08 19:44:47
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: "Ancymun" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SzerszeN <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Ancymun" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    > niestety w polsce jak zwykle wszystko prowizorka stoii, dali dupy bo mieli
    > za malo parkomatow, albo nie chcieli wydawac wiecej kasy, namalowali paski
    > farba, potem okazalo sie ze nie pomalowali kilku miejsc i ludzie staja tam
    > za darmo, wiec postawili znaki zakazu zatrzymywania, a na wjezdzie do strefy
    > znaki, eliminujac wtedy wszelkie mozliwe miejsca gdzie mozna bylo stanac bez
    > characzu

> [...]
    otóż w tamtym miejscu właśnie tak nie jest. Mozna zupełnie legalnie stanąć.
    Ulica jest b.szeroka, zakazów nie ma. Mnie to wygląda na zwykłą podpuche,
    żeby frajerów nabrać. Dodam że mieszkam w wawie trzeci rok ale jakoś o tej
    stefie nie słyszałem a poruszam się tylko samochodem. zwykle płace za parking
    za pomocą telefonu.
    Ancymun