  • Data: 2003-07-08 19:42:25
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: "Ancymun" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisał(a):

    > A cóż to za informacja dla mieszkańca np zakopanego ;-)
    > Nie podawaj ulicy, tylko co to za miejsce.
    > Domyślam się, że jest to w strefie płatnego parkowania.
    Zgadza się. Napisałem dokładny adres bo ten post jest "crosspostowany" na
    pl.regionalne.warszawa. Domyślasz się dobrze, chyba gdzieś to nawet
    napisałem. Zastanawiam się czy to, że fakt iż pomimo postawienia samochodu
    poza zasięgiem znaków informujacych o płatnym parkowaniu można
    dostać "mandat" nie jest jednak przykładem tego że Polska nie jest jednak
    państwem prawa. Bo moim zdaniem jest to takie samo robienie obywatela w
    bambuko jak np. pisanie małymi literkami ze prowizja wynosi 10 % przy
    informacji ze kredyt jest orocentowany 0%. Tyle tylko że banki i hipermarkety
    są prywatne.

    > To znaczy, ze odbędzie się to bez wyroku sądu. Zapewne przyślą ci
    > upomnienie do zapłaty, a potem wystawią postanowienie, które jest
    > podstawą do wystawienia tytułu wykonawczego, na mocy którego np.
    > dokonuje się zajęcia wynagrodzenia za pracę.
    > Podaj swój adres, to prześle ci kilka rad co z tym fantem można zrobić
    > ponieważ ich działanie jest prawdopodobnie niezgodne z prawem
    > (zastosowanie postępowania egzekucyjnego w administracji)

    poproszę na ten adres z którego piszę teraz. no i może jednak na grupe? widze
    ze jest paru zaciekawionych. Interesuje mnie też w jaki sposób tą sprawe
    jakoś skierować do sądu i czy waszym zdaniem jest szansa że sąd podzieli moją
    opinie?

    Ancymun