  • Data: 2003-07-08 19:57:38
    Temat: Re: Mandat za parkowanie.
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ancymun" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bef6vf$9ql$1@inews.gazeta.pl...
    > otóż w tamtym miejscu właśnie tak nie jest. Mozna zupełnie legalnie
    stanąć.
    > Ulica jest b.szeroka, zakazów nie ma. Mnie to wygląda na zwykłą podpuche,
    > żeby frajerów nabrać. Dodam że mieszkam w wawie trzeci rok ale jakoś o tej
    > stefie nie słyszałem a poruszam się tylko samochodem. zwykle płace za
    parking
    > za pomocą telefonu.

    nie ma znakow zatrzymywania sie bo one przewaznie stoja zaraz przed strefa
    platnego parkowania :) nawet jak chodnik ma 3 metry i stojacy samochod nie
    utrudnial by ruchu czy widocznosci

    natomiast postawili znaki strefy platnego parkowania, co rozwiazalo problem,
    wjezdzajac za ten znak gdziekolwiek nie staniesz musisz bulic,
    najsmieszniejsze jest to, ze mozesz zaparkowac tirem a placisz jak za
    osobowy :), a czesto do parkomatu masz kilkadziesiat metrow i to po drugiej
    stronie ulicy,

    wracajac do meritum sprawy, powinienes miec bilecik, a mandat raczej
    zaplacisz, jesli nie teraz to za jakies pol roku, jak us sie do ciebie
    odezwie