  • Data: 2007-10-08 16:35:46
    Temat: MM i dowod zakupu
    Od: "Regand" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Kupilem cos tam w Media Markt i jakis czas temu zanioslem na gwarancji do
    naprawy, sprzet do mnie wrocil i wszystko bylo ok ale teraz znow musze go
    tam zaniesc ale zaginal gdzies paragon :(
    Posiadam jedynie stare potwierdzenie przyjecia reklamacji, i tam sa
    wszystkie moje dane, informacje o reklamowanym sprzecie jak i tez data
    zakupu itd i duzo innych danych. Nie jest to jednak rachunek.
    Czy jest szansa na pdostawie czegos takiego zlozyc reklamacje? w MM twierdza
    ze nie, i w sumie sie nie dziwie, ale chcialem dokladniej sie dowiedzic czy
    moze takie cos nie moze byc trakotwane wlasnie jako "dowod zakupu". ?

    podzrawiam