  • 1. Data: 2007-10-08 16:35:46
    Temat: MM i dowod zakupu
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Witam!
    Kupilem cos tam w Media Markt i jakis czas temu zanioslem na gwarancji do
    naprawy, sprzet do mnie wrocil i wszystko bylo ok ale teraz znow musze go
    tam zaniesc ale zaginal gdzies paragon :(
    Posiadam jedynie stare potwierdzenie przyjecia reklamacji, i tam sa
    wszystkie moje dane, informacje o reklamowanym sprzecie jak i tez data
    zakupu itd i duzo innych danych. Nie jest to jednak rachunek.
    Czy jest szansa na pdostawie czegos takiego zlozyc reklamacje? w MM twierdza
    ze nie, i w sumie sie nie dziwie, ale chcialem dokladniej sie dowiedzic czy
    moze takie cos nie moze byc trakotwane wlasnie jako "dowod zakupu". ?

    podzrawiam

  • 2. Data: 2007-10-08 19:34:44
    Temat: Re: MM i dowod zakupu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Mon, 8 Oct 2007 18:35:46 +0200, od Regand :

> [...]
    > ze nie, i w sumie sie nie dziwie, ale chcialem dokladniej sie dowiedzic czy
    > moze takie cos nie moze byc trakotwane wlasnie jako "dowod zakupu". ?

    Moim zdaniem nie jest możliwe, ale możesz powoływać się, że weryfikacja
    tego czy to sprzęt zakupiony w MM odbyła się przy pierwszej reklamacji.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/