  • 331. Data: 2024-06-11 15:07:53
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.06.2024 o 06:26, Shrek pisze:

    > Chciałeś przykład - dostałeś przykład. Teraz ci nie pasuje, bo to co
    > innego niż "Polska dla Polaków"?

    Nie pasuje, bo nie podałeś.
    Przypomnę:
    "Jakież to hasła, z którymi wolałbyś się nie identyfikować, można bez
    spięcia w zwojach mózgowych zestawić porównywalnie z hasłami nazioli?"

    "Polska dla Polaków" - dobry przykład hasła.
    "feministki" - kiepski przykład hasła.
    "cały temat LGBT - to chyba jeszcze gorszy przykład.

    To w ogóle nie są hasła.

    "aborcja na życzenie" - no może i hasło.
    Ale to ten sam gatunek, co "pedały do gazu"?

    > Bo się zgadzałem co do głównego przesłania.

    Czyli jakiego?
    I to usprawiedliwia chodzenie ramię w ramię z naziolami? Nie wydaje mi się.

    Jak naziol zbiera znaczki i ty zbierasz znaczki, to będziesz razem z nim
    zbierał znaczki?
    Ja bym zbierał osobno...

    > No widzisz - pogubiłeś się.

    > Różnie - raz kod, raz strajk kobiet raz peło, kilka razy to nawet nie
    > wiem kto oficjalnie był organizatorem. Mówisz że chodziłeś a nie wiesz?

    No nie przypominam sobie, żebym był na imprezie zorganizowanej przez
    "aborcję na życzenie" (w cudzysłowie, bo pojęcia nie mam jak te
    organizacje się nazywają i kto je reprezentuje).
    A już na pewno nie były to te zorganizowane w Warszawie.
    Bardzo możliwe, że się przyłączyły, albo że również przyjęły zaproszenie
    od organizatorów.

    > To spróbuj przez analogię "organizacja demonstracji przez jebać pedałów"

    ctrl-C ctrl-v i do googla:
    https://magazynkontakt.pl/znajdzie-sie-kij-na-pedals
    ki-ryj/
    https://oko.press/dzialacze-mlodziezy-wszechpolskiej
    -blisko-neofaszyzmu-jeden-z-nich-trafil-do-polskiego
    -radia

    I wiele innych. Nazwiska, nazwy organizacji - do wyboru do koloru.

    > - udajesz glupzego niż jesteś.

    Pokaż mi jak się to robi.
    I nie zapomnij wskazać którą demonstrację zorganizowali, bo może nie
    wiem, że byłem?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 332. Data: 2024-06-11 15:13:49
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-11 o 14:44, Kviat pisze:
    > Słowa bym nie powiedział, gdyby organizatorami nie byli naziole, lecz
    > naziole by się przyłączyli. I to wbrew woli organizatora. Policja
    > powinna wykonać swoje obowiązki, pogonić i tyle.
    >
    > Pis (rząd) tak rozjebał ten kraj, że musiał zrezygnować z organizacji
    > tego święta państwowego. Bo jak to? Nie zaprosić nazioli? No to się
    > obrażą - to częściowo ich elektorat, pewnie ten mniej naziolski, bo nie
    > hajluje i nie wyprawia urodzin w lesie, ale też chętnie pedałów do gazu
    > by wysłał.

    Ściemniacie, podsyłanie prowoków (antifa/kulsony/TW) pod
    "naziołkowe"/pisoskie/prawackie tuptanie jest ogólnie znane. Z ostatnich
    czasów mamy podsyłanie prowoków na tuptanie rolników. Abo kręcenie
    filmów przez "ż" udających palestyńczyków w celu ośmieszenia palestyńczyków.

    Standardowa wklejka:
    ake news w polityce. Studia przypadków
    https://journals.umcs.pl/ms/article/download/7964/pd

    Fake newsy istnieją od początku dziennikarstwa. Już w pierwszej gazecie
    rzymskiego imperium ,,Acta Diurna", wydawanej w czasach panowania
    Juliusza Cezara i jego następców, pojawiły się sensacyjne wiadomości o
    wydarzeniach, których związek z rzeczywistością był wątpliwy. Mitchell
    Stephens w książce A History of News przywołuje opowieść o mitycznym
    ptaku - feniksie, który jakoby został wystawiony na pokaz
    w Rzymie. Pisze też o pewnym żołnierzu, który wrócił z wojny
    trzydziestoletniej w Europie w brzemiennym stanie (Stephens 2007, s. 57, 66)

    Konkluzje
    Trzy analizowane przypadki różnią się między sobą. Pierwszy jest
    charakterystyczny dla mediów tradycyjnych, drugi - dla mediów
    społecznościowych (szerzej:internetowych), a trzeci mówi więcej o
    działaniach tajnych służb niż o pracy samych dziennikarzy. Niemniej na
    ich podstawie można wyciągnąć wnioski dotyczące istoty politycznego fake
    newsa jako takiego. Otóż geneza politycznego fake newsa zawsze
    jest związana z potrzebami i interesami politycznymi i ma służyć
    szkodzeniu, zniszczeniu lub pokonaniu wroga politycznego bądź eskalacji
    konfliktu. Autorami takich ,,newsów" są albo organizacje polityczne
    (partie, komitety wyborcze, tajne grupy operacyjne), albo agencje
    wywiadu, kontrwywiadu, służby specjalne itd., przy czym często prawdziwy
    autor pozostaje w ukryciu i nie jest znany. Rzadko zdarza się, że ich
    właściwymi twórcami są sami dziennikarze. Głównymi wartościami
    informacyjnymi fake newsów są: konlikt, negatywizm, personalizacja,
    sensacyjność, dramatyzm, tragedia. Fake newsy silnie oddziałują na
    nastroje i opinię publiczną i często prowadzą do zmiany sytuacji
    społeczno-politycznej, a nawet - w przypadkach ekstremalnych
    - do rozpoczęcia lub eskalacji działań wojennych

    Przykłady:
    https://www.rp.pl/kraj/art13083461-policjant-skopal-
    uczestnika-marszu-niepodleglosci-zostal-skazany

    - TW Matka pod krzyżem udający żarliwego katola (po ten krzyż powinien
    przyjść co najmniej biskup), a to ludek od Komoroskiego

    - Diduszko https://x.com/SPlRALA/status/1648790231989059585
    (patrzcie jak kaczystoski reżim naz zabija, cyk focia i zmartwychwstanie)

    "ż" twórczość ośmieszająca palestyńczyków:
    https://x.com/GAZAWOOD1/status/1793604589880770933
    Z przekazem: patrzcie, oni wszystko reżyserują, nasza armia jest
    humanitarna i nikogo nie zabija.
    Tyle że w palestynie ni ma prądu:) Prąd mają "ż" :)

    A to wszystko w kontrze do:
    cyt.
    4.06.2024
    Izrael przegrał wojnę informacyjną w Strefie Gazy.

  • 333. Data: 2024-06-11 17:50:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jun 2024 15:07:53 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    >
    > "Polska dla Polaków" - dobry przykład hasła.
    > "feministki" - kiepski przykład hasła.
    > "cały temat LGBT - to chyba jeszcze gorszy przykład.

    Google jakos szeroko szuka :-)
    No ale nie mów, ze tego pierwszego nie znalazło - też szeroko szuka,
    np "Wielotysięczny marsz przeciwko aborcji w Madrycie" :-)

    > https://magazynkontakt.pl/znajdzie-sie-kij-na-pedals
    ki-ryj/

    No, tu przynajmniej tytułowe hasło jest.
    Daleko bo daleko, ale jest .

    > https://oko.press/dzialacze-mlodziezy-wszechpolskiej
    -blisko-neofaszyzmu-jeden-z-nich-trafil-do-polskiego
    -radia

    A gdzie tu hasła?
    Sie zarzuca, że Jach trafil to PR, to daj przykład haseł, które
    wygłaszał w PR.

    Za to druga część ... niezły kryminał sie w tym Poznaniu wyprawia.
    We Wroclawiu tego nie ma, czy ja jakis niezorientowany jestem ? :-)

    J.

  • 334. Data: 2024-06-11 18:13:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo pewnie nie są. Jak to mówią, wiejska dyskoteka jest wtedy, gdy
    > prawdopodobieństwo smierci i ciaży jest podobne, ale z pewnościa są tez
    > osoby, które tam chodza potańczyć.

    Z grubsza tyle i aż tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 335. Data: 2024-06-11 18:15:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 13:21, J.F pisze:

    > Skoro "spontaniczny", to nie było organizatora :-)

    Dokładnie - choć w sumie to znaczyło że przyznawało się wielu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 336. Data: 2024-06-11 19:53:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jun 2024 16:28:50 +0200, Shrek wrote:

    > Ani nie potrzebowało - cały czas mieli TVN

    "mieli" ... TVN niezależny, amerykanski ..

    > ani też solorz nie był tym
    > zainteresowany skoro mógł wlazić w dupie partii rządzącej.

    Czyli może i PO potrzebowało, ale nie miało czym zapłacic :-)

    > Biznes...

    Ale pis ogólnie niechętny do płacenia "obcym" :-)

    J.

  • 337. Data: 2024-06-11 20:19:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 21:27:55 +0200, Kviat wrote:
    > Ależ skąd.
    > Stwierdzam fakt. Przyjąłeś zaproszenie od nazioli, wziąłeś w tym udział,
    > więc wsparłeś marsz nazioli.
    > Chyba się zgodzisz, że branie udziału w jakiejś imprezie jest
    > wspieraniem tej imprezy,

    Się nie zgodzę, jeśli imprez darmowa, a ja w dodatku spijam darmowe
    piwo :-)

    > chociażby poprzez robienie jej frekwencji,
    > którą potem mogą się pochwalić organizatorzy?

    Od samej frekwencji to niewielki zysk.

    > Nikt nikogo do niczego nie zmuszał.
    > Naziole od nazioli przyjęli zaproszenie i wsparli.

    Oj, chyba obrażasz niektórych.

    > Wykształcony człowiek, znający historię, nie może powiedzieć, że nie ma
    > w tym nic nienormalnego.
    > To znaczy może, ale to by oznaczało, że albo coś jest nie tak z jego
    > wykształceniem, albo coś mu się pod czaszką pomieszało.

    Taaa, głupszy od Ciebie jest, nie dostrzega wszędzie tych nazioli :-)

    > Z ciekawości popatrzeć, czy z ciekawości wziąć udział?
    > Przecież nikt nie twierdzi, że gdy patrzysz z balkonu na akurat
    > przechodzący marsz zorganizowany przez nazioli, to znaczy, że wziąłeś w
    > nim udział. Albo, gdy wyszedłeś przed dom sobie zapalić i z ciekawości
    > popatrzałeś.
    > Dbajmy chociaż o pozory poziomu tej dyskusji.

    A jak przespacerujesz 200m ?

    > Raz poszedłeś z ciekawości - trudno. Pomyłka, zdarza się. Wyciągasz
    > wnioski i kolejny raz nie idziesz.
    > Tym bardziej wiesz, że relacja: "w marszu organizowanym przez nazioli
    > wzięli udział naziole i ludzie wspierający nazioli" nie jest o tobie.
    >
    > Idziesz kolejny raz, i kolejny - premedytacja. Tu nie ma mowy o braku
    > świadomości tego, w czym bierzesz udział.
    >
    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że co roku, ta większość "zwykłych ludzi", to
    > byli inni ludzie w każdym roku, którzy tylko przyszli popatrzeć, z
    > ciekawości, pierwszy i ostatni raz.

    Ile tam uczestników? 100-250 tys.
    A Warszawa 1.5mln liczy. Z przyległościami znacznie więcej.

    > Oczywiście. Retoryka dyskusji. Tak jest czasem łatwiej dyskutować.
    > Dopóki nie przyznałeś, że byłeś, nie wiedziałem, że byłeś.
    >
    > Nie jesteś naziolem, to nie wspieraj ich swoją obecnością.
    > Gdzie tu pole do dyskusji?

    > Przyjęcie zaproszenia od nazioli na demonstrację organizowaną przez
    > nazioli z przesłanek patriotycznych? Serio?
    > Przecież to oksymoron.

    Ale oni nie mowią, ze to od nazioli, tylko ze to z okazji
    Niepodległości. Polski. Ojczyzny kochanej. Patrioci tacy ...

    > Podobno jakieś 80 lat temu patrioci zabijali nazioli. Głupia plotka, czy
    > w szkole mnie oszukali?

    A co dokładnie masz na mysli? 1944 ... PW ?

    J.

  • 338. Data: 2024-06-11 20:38:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 20:19, J.F pisze:

    > Się nie zgodzę, jeśli imprez darmowa, a ja w dodatku spijam darmowe
    > piwo :-)

    Albo inaczej - Ja na przykład chodziłem dość długo na rondo Dmowskiego
    na rocznicę powstania. Generalnie już nie chodzę, właśnie dlatego ze
    jest zawłaszczane przez środowiska narodowe, ale dość długo chodziłem -
    między innymi żeby ciężej było im to zawłaszczyć.

    Przy okazji - Dmowski to w myśl Kviatka naziołek - czy chodząc na rondo
    Dmowskiego, w rocznicę powstania, gdzie też łażą "naziołki" z flagami
    falangi jestem podwójnym naziołkiem - raz że chodzę z naziołkami dwa że
    na naziołkowskie rondo.

    A tak w ogóle czy jak czczę rocznicę wybuchu powstania to popieram
    powstanie, a w szczególności decyzję o jego rozpoczęciu? Nie wiedziałem
    że idąc z flagą na rondo popierałem nazizm. Kurdę - wychodzi na to że
    zatrzymanie się o 17 jest nazistowskim gestem, w końcu naziołki te tak
    robią - nie wolno ich wspierać! Niezbadane są wyroki Kviatka;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 339. Data: 2024-06-11 22:17:52
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 21:27, Kviat pisze:

> [...]
    > Nikt nikogo do niczego nie zmuszał.
    > Naziole od nazioli przyjęli zaproszenie i wsparli. Ty też przyjąłeś

    Byłeś kiedyś w kościele? ;)

> [...]
    > wykształceniem, albo coś mu się pod czaszką pomieszało.

    > Z ciekawości popatrzeć, czy z ciekawości wziąć udział?

    Jedno i drugie. Trochę popatrzyłem, trochę poszedłem. To było jeszcze za
    pierwszego Tuska. Miałem okazję naocznie i osobiście zobaczyć, jak
    policyjni prowokatorzy w cywilu próbują wzniecać burdy.

> [...]
    > popatrzałeś.
    > Dbajmy chociaż o pozory poziomu tej dyskusji.

    Uwierz, że nie zabiegam o Twoje rozgrzeszenie ;)

> [...]
    > Tym bardziej wiesz, że relacja: "w marszu organizowanym przez nazioli
    > wzięli udział naziole i ludzie wspierający nazioli" nie jest o tobie.

    "wspierających nazioli" to sobie wymyśliłeś. W mediach przekaz jest
    jasny - marsz faszystów. Nie ma żadnego i.

    > Idziesz kolejny raz, i kolejny - premedytacja. Tu nie ma mowy o braku
    > świadomości tego, w czym bierzesz udział.

    Osobiście byłem tylko raz. Natomiast kolejne wspierałem w duchu, czyli
    jak bym był.

> [...]
    > Dopóki nie przyznałeś, że byłeś, nie wiedziałem, że byłeś.
    >
    > Nie jesteś naziolem, to nie wspieraj ich swoją obecnością.

    Jeśli nie widzisz pola do dyskusji to ją zakończ. Ja na ten przykład z
    Masterem nie dyskutuję. Z Tobą - wątpię, żebym Cię przekonał, ale
    dyskusja sama w sobie jest ok.

    > Przyjęcie zaproszenia od nazioli na demonstrację organizowaną przez
    > nazioli z przesłanek patriotycznych? Serio?
    > Przecież to oksymoron.

    Pójście do kościoła na imprezę organizowaną przez katoli z przesłanek
    koleżeńskich (ślub np)? Serio?

    > Podobno jakieś 80 lat temu patrioci zabijali nazioli. Głupia plotka, czy
    > w szkole mnie oszukali?

    Plotka, już Ci pisałem, że Hitler 2 lata temu zmarł na covid :P

    > Po drugie, nie interesują mnie ani twoje przesłanki, ani przesłanki
    > tych, w których buty wszedłeś na potrzeby dyskusji.
    > Nie potrzebuję tych informacji żeby stwierdzić fakt, że ktoś wsparł
    > marsz organizowany przez nazioli.

    A jak już byłeś w tym kościele, to na tacę dałeś? ;)

    PD

  • 340. Data: 2024-06-11 22:35:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 22:17, PD pisze:

    > Byłeś kiedyś w kościele? ;)

    A co ja mam powiedzieć jak byłem na kulsonariacie? To mnie kurwa
    rozegrał - wychodzi że popieram kulsonów.

    W sumie mały pikuś - byłem też w podziemiach ministerstwa
    sprawiedliwości - w tych celach co żołnierzy wyklętych trzymali:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!