eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: PD <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Tue, 11 Jun 2024 22:17:52 +0200
    <v3hp58$dnc$1$pozboju@news.chmurka.net> <fea7O.679$Wgff.239@fx05.ams1>
    <v3jn9c$tq$1$pozboju@news.chmurka.net> <nCd7O.1666$fu44.331@fx09.ams1>
    <v3k3q0$a8s$1$pozboju@news.chmurka.net> <BQs7O.2234$ASEc.1223@fx12.ams1>
    <v3m5lr$vn$3$Shrek@news.chmurka.net> <Q6x7O.728$oh1b.368@fx11.ams1>
    <a...@w...eu> <v3nc30$uq8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <OrN7O.1324$vy62.337@fx15.ams1> <v3rocd$rsu$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <wRd8O.8720$fu44.3202@fx09.ams1> <v3s2sg$4ef$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <N6s8O.2$_C7c.0@fx01.ams1> <v3uf6i$85d$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <veP8O.5$BCg3.1@fx09.ams1> <v40thc$efk$1@news.chmurka.net>
    <v43s5o$3cagb$1@dont-email.me> <v44955$imf$1@news.chmurka.net>
    <v44mjv$3k3qt$2@dont-email.me> <v44unb$8ak$1@news.chmurka.net>
    <v46i36$bctu$1@dont-email.me> <v46ktb$rgr$2@news.chmurka.net>
    <v46tu5$fi01$1@dont-email.me> <v472kg$90u$1@news.chmurka.net>
    <v47k3v$ji8l$1@dont-email.me>

    W dniu 10.06.2024 o 21:27, Kviat pisze:

    > Ależ skąd.
    > Stwierdzam fakt. Przyjąłeś zaproszenie od nazioli, wziąłeś w tym udział,
    > więc wsparłeś marsz nazioli.
    > Chyba się zgodzisz, że branie udziału w jakiejś imprezie jest
    > wspieraniem tej imprezy, chociażby poprzez robienie jej frekwencji,
    > którą potem mogą się pochwalić organizatorzy?
    > Nikt nikogo do niczego nie zmuszał.
    > Naziole od nazioli przyjęli zaproszenie i wsparli. Ty też przyjąłeś
    > zaproszenie od nazioli i wsparłeś.

    Byłeś kiedyś w kościele? ;)

    > Wykształcony człowiek, znający historię, nie może powiedzieć, że nie ma
    > w tym nic nienormalnego.
    > To znaczy może, ale to by oznaczało, że albo coś jest nie tak z jego
    > wykształceniem, albo coś mu się pod czaszką pomieszało.

    > Z ciekawości popatrzeć, czy z ciekawości wziąć udział?

    Jedno i drugie. Trochę popatrzyłem, trochę poszedłem. To było jeszcze za
    pierwszego Tuska. Miałem okazję naocznie i osobiście zobaczyć, jak
    policyjni prowokatorzy w cywilu próbują wzniecać burdy.

    > Przecież nikt nie twierdzi, że gdy patrzysz z balkonu na akurat
    > przechodzący marsz zorganizowany przez nazioli, to znaczy, że wziąłeś w
    > nim udział. Albo, gdy wyszedłeś przed dom sobie zapalić i z ciekawości
    > popatrzałeś.
    > Dbajmy chociaż o pozory poziomu tej dyskusji.

    Uwierz, że nie zabiegam o Twoje rozgrzeszenie ;)

    > Raz poszedłeś z ciekawości - trudno. Pomyłka, zdarza się. Wyciągasz
    > wnioski i kolejny raz nie idziesz.
    > Tym bardziej wiesz, że relacja: "w marszu organizowanym przez nazioli
    > wzięli udział naziole i ludzie wspierający nazioli" nie jest o tobie.

    "wspierających nazioli" to sobie wymyśliłeś. W mediach przekaz jest
    jasny - marsz faszystów. Nie ma żadnego i.

    > Idziesz kolejny raz, i kolejny - premedytacja. Tu nie ma mowy o braku
    > świadomości tego, w czym bierzesz udział.

    Osobiście byłem tylko raz. Natomiast kolejne wspierałem w duchu, czyli
    jak bym był.

    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że co roku, ta większość "zwykłych ludzi", to
    > byli inni ludzie w każdym roku, którzy tylko przyszli popatrzeć, z
    > ciekawości, pierwszy i ostatni raz.

    > Oczywiście. Retoryka dyskusji. Tak jest czasem łatwiej dyskutować.
    > Dopóki nie przyznałeś, że byłeś, nie wiedziałem, że byłeś.
    >
    > Nie jesteś naziolem, to nie wspieraj ich swoją obecnością.
    > Gdzie tu pole do dyskusji?

    Jeśli nie widzisz pola do dyskusji to ją zakończ. Ja na ten przykład z
    Masterem nie dyskutuję. Z Tobą - wątpię, żebym Cię przekonał, ale
    dyskusja sama w sobie jest ok.

    > Przyjęcie zaproszenia od nazioli na demonstrację organizowaną przez
    > nazioli z przesłanek patriotycznych? Serio?
    > Przecież to oksymoron.

    Pójście do kościoła na imprezę organizowaną przez katoli z przesłanek
    koleżeńskich (ślub np)? Serio?

    > Podobno jakieś 80 lat temu patrioci zabijali nazioli. Głupia plotka, czy
    > w szkole mnie oszukali?

    Plotka, już Ci pisałem, że Hitler 2 lata temu zmarł na covid :P

    > Po drugie, nie interesują mnie ani twoje przesłanki, ani przesłanki
    > tych, w których buty wszedłeś na potrzeby dyskusji.
    > Nie potrzebuję tych informacji żeby stwierdzić fakt, że ktoś wsparł
    > marsz organizowany przez nazioli.

    A jak już byłeś w tym kościele, to na tacę dałeś? ;)

    PD