eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Tue, 11 Jun 2024 20:19:20 +0200
    <a...@w...eu> <v3nc30$uq8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <OrN7O.1324$vy62.337@fx15.ams1> <v3rocd$rsu$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <wRd8O.8720$fu44.3202@fx09.ams1> <v3s2sg$4ef$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <N6s8O.2$_C7c.0@fx01.ams1> <v3uf6i$85d$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <veP8O.5$BCg3.1@fx09.ams1> <v40thc$efk$1@news.chmurka.net>
    <v43s5o$3cagb$1@dont-email.me> <v44955$imf$1@news.chmurka.net>
    <v44mjv$3k3qt$2@dont-email.me> <v44unb$8ak$1@news.chmurka.net>
    <v46i36$bctu$1@dont-email.me> <v46ktb$rgr$2@news.chmurka.net>
    <v46tu5$fi01$1@dont-email.me> <v472kg$90u$1@news.chmurka.net>
    <v47k3v$ji8l$1@dont-email.me>

    On Mon, 10 Jun 2024 21:27:55 +0200, Kviat wrote:
    > Ależ skąd.
    > Stwierdzam fakt. Przyjąłeś zaproszenie od nazioli, wziąłeś w tym udział,
    > więc wsparłeś marsz nazioli.
    > Chyba się zgodzisz, że branie udziału w jakiejś imprezie jest
    > wspieraniem tej imprezy,

    Się nie zgodzę, jeśli imprez darmowa, a ja w dodatku spijam darmowe
    piwo :-)

    > chociażby poprzez robienie jej frekwencji,
    > którą potem mogą się pochwalić organizatorzy?

    Od samej frekwencji to niewielki zysk.

    > Nikt nikogo do niczego nie zmuszał.
    > Naziole od nazioli przyjęli zaproszenie i wsparli.

    Oj, chyba obrażasz niektórych.

    > Wykształcony człowiek, znający historię, nie może powiedzieć, że nie ma
    > w tym nic nienormalnego.
    > To znaczy może, ale to by oznaczało, że albo coś jest nie tak z jego
    > wykształceniem, albo coś mu się pod czaszką pomieszało.

    Taaa, głupszy od Ciebie jest, nie dostrzega wszędzie tych nazioli :-)

    > Z ciekawości popatrzeć, czy z ciekawości wziąć udział?
    > Przecież nikt nie twierdzi, że gdy patrzysz z balkonu na akurat
    > przechodzący marsz zorganizowany przez nazioli, to znaczy, że wziąłeś w
    > nim udział. Albo, gdy wyszedłeś przed dom sobie zapalić i z ciekawości
    > popatrzałeś.
    > Dbajmy chociaż o pozory poziomu tej dyskusji.

    A jak przespacerujesz 200m ?

    > Raz poszedłeś z ciekawości - trudno. Pomyłka, zdarza się. Wyciągasz
    > wnioski i kolejny raz nie idziesz.
    > Tym bardziej wiesz, że relacja: "w marszu organizowanym przez nazioli
    > wzięli udział naziole i ludzie wspierający nazioli" nie jest o tobie.
    >
    > Idziesz kolejny raz, i kolejny - premedytacja. Tu nie ma mowy o braku
    > świadomości tego, w czym bierzesz udział.
    >
    > Jakoś trudno mi uwierzyć, że co roku, ta większość "zwykłych ludzi", to
    > byli inni ludzie w każdym roku, którzy tylko przyszli popatrzeć, z
    > ciekawości, pierwszy i ostatni raz.

    Ile tam uczestników? 100-250 tys.
    A Warszawa 1.5mln liczy. Z przyległościami znacznie więcej.

    > Oczywiście. Retoryka dyskusji. Tak jest czasem łatwiej dyskutować.
    > Dopóki nie przyznałeś, że byłeś, nie wiedziałem, że byłeś.
    >
    > Nie jesteś naziolem, to nie wspieraj ich swoją obecnością.
    > Gdzie tu pole do dyskusji?

    > Przyjęcie zaproszenia od nazioli na demonstrację organizowaną przez
    > nazioli z przesłanek patriotycznych? Serio?
    > Przecież to oksymoron.

    Ale oni nie mowią, ze to od nazioli, tylko ze to z okazji
    Niepodległości. Polski. Ojczyzny kochanej. Patrioci tacy ...

    > Podobno jakieś 80 lat temu patrioci zabijali nazioli. Głupia plotka, czy
    > w szkole mnie oszukali?

    A co dokładnie masz na mysli? 1944 ... PW ?

    J.