  • 281. Data: 2024-06-10 16:41:48
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 16:29:36 +0200, PD wrote:
> [...]

    A to może Ci z Marszu Niepodległości nie mają podręczników z
    przyszłości?

    A to na pewno, w 36 było to ciągle nie do pomyślenia.

    > No nie wiem, nie wiem. Takie przykładowo Włochy nie dość, że przyjęły
    > zaproszenie na olimpiadę, to jeszcze przez ponad pół wojny walczyli z
    > naziolami ramię w ramię.

    No ale akurat wielu było na Olimpiadzie, chyba nikt nie odmówił.
    Odmowy to były w 1980, w 1984 - i kto miał rację i dlaczego?

    A tak w ogóle ... te Olimpiady i czesto sport w ogóle, to przecież
    jakis pokaz nacjonalizmu i rasizmu.
    Jak można w tym brać udział, przecież to wstęp do faszyzmu :-P

    J.

  • 282. Data: 2024-06-10 18:08:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 15:49, PD pisze:
> [...]

    Bardzo serdecznie przepraszam za nie umieszczenie "nie lubi" w
    cudzysłowie. I niniejszym koryguję.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Eufemizm

    > Tak, to prawda. Jednak nawet w tym lesie przestrzeń między drzewami,
    > drzewem nie jest.

    No raczej.
    Tak jak przestrzeń między naziolami na demonstracjach nazioli.

    > Mimo, że wspiera, bo by bez tej przestrzeni kołysać
    > się drzewa nie mogły.

    Coś pokręciłeś.
    Przestrzeń wspiera drzewa? Tfu... nazioli?

    > Nie jestem faszystą, będę sobie chodził gdzie będę chciał i z kim będę
    > chciał, w tym na marsze organizowane przez faszystów jeśli zechcę.

    Oczywiście. Żyjemy podobno w wolnym kraju.
    Tylko, że wtedy trzeba wziąć na klatę konsekwencje, jak dorosły, a nie
    obrażać się i płakać jak dziecko, że za mizianie się z faszystami ktoś
    nazwie cię faszystą.

    > No i właśnie. Istotą związku jest wspieranie się. Jeśli wstąpię w
    > związek z organizacją faszystowską to tak, można mnie nazwać faszystą.

    Aaaa... bo ty z tych, co bez związku? Tak z doskoku?
    Jesteś facetem i nie lubisz kobiet (tfu... nazioli), więc chodzisz tylko
    czasem pobzykać?
    No to wtedy powstaje pytanie... kto bzyka, a kto jest bzykany.

    > Weźmy ciut inny przykład. Załóżmy, że mam przyjaciół, którzy są gejami.
    > Mamy normalne stosunki, spotykamy się. Wspieramy, jak to przyjaciele.
    > Robi to ze mnie sympatyka ruchu LGBTiQjdummdnnvdi?

    Niekoniecznie.
    (Nie ma obowiązku zbierania znaczków i zachwycania się każdym znaczkiem
    mając przyjaciela filatelistę.)
    Ale jeśli ktoś powie, że wspierasz gejów, no to raczej nie zaprzeczysz.
    Bo wspierasz. Ty ich wspierasz, pewnie jako przyjaciele oni ciebie
    wspierają. Piękna przyjaźń po prostu. Normalna. Nie ma na co się obrażać.

    Weźmy ciut inny przykład. Załóżmy, że masz przyjaciół, którzy są
    naziolami. Macie normalne stosunki, spotykacie się. Wspieracie, jak to
    przyjaciele. Czy robi to z ciebie sympatyka ruchu naziolskiego?

    Ktoś stwierdza fakt, że wspierasz nazioli, bo wspierasz, a ty się wtedy
    oburzasz? Dlaczego? Wstydzisz się własnych przyjaciół?

    Ja bym zapytał inaczej: jaki zwykły normalny człowiek przyjaźni się z
    naziolami? Wspiera nazioli, a skoro są przyjaciółmi, to pewnie i oni go
    wspierają?
    Nie sądzę, że człowiek, który ma jakąś podstawową chociaż edukację, w
    pamięci pomordowanych dziadków i pradziadków, będzie przyjaźnić się z
    naziolami.

    Nie ma żadnej symetrii pomiędzy przyjaźnią z gejami, filatelistami czy
    szachistami, a przyjaźnią z naziolami.
    Właśnie przez tych dziadków i pradziadków, których trzymasz w pamięci.

    Jeśli przyjaźń z naziolami zestawiłbyś z przyjaźnią z sympatykami ruchu
    UBeckiego, no to tak. Wtedy tak.

    > Nie wspiera faszystów, tylko maszeruje w swojej sprawie w marszu
    > organizowanym przez nich.

    Zastanawiające.
    Jakoś inni potrafią maszerować w swojej sprawie w marszu nie
    organizowanym przez nazioli. Jak oni to robią?

    > Spróbuj porównać to do pielgrzymki, na którą
    > ktoś poszedł, żeby zrzucić parę kilo i nabrać kondychy. Katotalib on
    > jest? ;)

    Coś w tym jest.
    Ale ja bym nie poszedł. Mam w pamięci babcie i prababcie, które spalili
    mi na stosach. I znam kilka alternatywnych metod na zrzucenie kilku
    kilo. Nie czuję potrzeby zrzucania kilogramów w takim towarzystwie, więc
    nie chodzę na pielgrzymki z sympatykami ruchów religijnych.
    Nie jestem członkiem ich ruch, nie wspieram, więc nie chodzę.
    Nawet jeśli w pobliżu przechodzi jedyna, quasioficjalna religijna
    pielgrzymka, która jako ta jedyna świętuje dzień dziecka.
    Nie czuję potrzeby świętowania dnia dziecka akurat z nimi.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 283. Data: 2024-06-10 18:11:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 09:13, Kviat pisze:

    > Podaj przykład.

    > Jakież to hasła, z którymi wolałbyś się nie identyfikować, można bez
    > spięcia w zwojach mózgowych zestawić porównywalnie z hasłami nazioli?
    > I którą demonstrację ci ludzie organizowali, do której się przyłączyłeś.

    Aborcja na życzenie, feministki, cały temat LGBTQ i to ze wszystkich
    stron, towarzystwo z antify, mazanie błyskawic po murach budynków
    sprejem, piłowanie ryjów w czasie gdy inni spiewają hymn. I pewnie sporo
    więcej. Jak widzisz trochę się zebrało a nie przeszkadzało mi to jebać
    pis razem z kodem (którego szefem okazał się typ co polasił się na marne
    kilkadziesiąt tysi w lewych fakturach żeby zdefraudować kasę ze
    zbiórek), potem ze "zjednoczoną opozycją" z której nowoczesny rysiu nie
    ogarniał, że jak ruchasz na boku koleżankę z partii to nie należy dać
    się złapać z nią na fotce lecąc samolotem czarterowym pełnym Polaków w
    czasie gdy organizujesz okupację sejmu a potem ze strajkiem kobiet z
    którego szefową mi zupełnie nie po drodze - na końcu zostało KO z którym
    w schyłkowym okresie zostało mi ze wspólnych głównie żeby jebać pis. I
    trochę wstyd że nawet bot (być może białkowy) w postaci mastera to
    rozumie a ty nie.

    > Jeden nie lubi pedałów - ale nie jest homofobem, on tylko ich nie lubi.

    Ale rozumiesz, że może mnie po prostu zupełnie nie interesować kto z kim
    śpi i co sobie gdzie wsadza? Ja po prostu nie biegam po mieście z
    transparentami na temat mojego życia seksualnego i nie twierdzę, że jak
    kogoś to nie interesuje to jest dyskryminacja. Ot tyle

    > Inny nie lubi Żydów - ale nie jest antysemitą, on tylko ich nie lubi.

    Generalnie kiedyś temat żydów był mi obojętny, bo żadnego nie znałem,
    więc siłą rzeczy nie miałem o nich zdania. Potem to się sprowadzało
    głownie do tego że to żydzi mnie nie lubili - podobno moi przodkowie
    dokonali jakiegoś holokaustu i wyssałem ten antysemityzm z mlekiem
    matki. A teraz... teraz mam powody żeby ich nie lubić i sie tego nie
    wstydzę:P

    > Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale nie jest rasistą, on tylko ich nie
    > lubi.

    Nie ciapatych jako takich a ich kultury. Tak - przyznaję że mam pewne
    zastrzeżenia co do traktowania tam kobiet, systemu kastowego i ogólnie
    podejścia do kwestii... porządku i higieny.

    Z ciekawości - lubisz tradycyjnych romów - nie miałbyś nic przeciwko
    jakby akurat pod twoim oknem urządzili sobie koczowisko?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 284. Data: 2024-06-10 18:13:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 11:12, PD pisze:

    > Przepraszam, mimo całej powagi którą staram się tu zachować, nie
    > potrafię się powstrzymać. Czy mężczyźni biorący udział w demonstracjach
    > strajku kobiet stali się kobietami? ;)

    Ło kurwa - w punkt:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 285. Data: 2024-06-10 18:17:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 15:49, PD pisze:

    > Spróbuj porównać to do pielgrzymki, na którą
    > ktoś poszedł, żeby zrzucić parę kilo i nabrać kondychy. Katotalib on
    > jest? ;)

    Albo po prostu zaruchać;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 286. Data: 2024-06-10 18:20:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 16:13, J.F pisze:

    > A jak nie lubie głupich bab, to jest głupofobem?
    > Glupich chlopów też nie lubie.

    Skoro nie lubisz ani głupich bab ani głupich facetów, to wychodzi na to
    że po prostu lubisz głupich niebinarnych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 287. Data: 2024-06-10 18:28:45
    Temat: Re: Zachód świadomie wpiera Ukraińskich faszoli? [Kviat-owanie do absurdu]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 16:28, A. Filip pisze:

    > <do-absurdu> Czyli zachodek się nie może obecnie wykręcić niewiedzą jak
    > pomaga faszystom (według Putina) czyli banderowcom? Całkowicie
    > świadomie wspierają faszoli i jest to niewybaczalne? </do-absurdu>

    Słuszna uwaga.
    Twierdzenie przez fiutina, że walczy z faszystami, faktycznie jest
    absurdalne.

    A już straciłem nadzieję, że kiedykolwiek uda ci się napisać coś z sensem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 288. Data: 2024-06-10 18:34:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 18:28:45 +0200, Kviat wrote:

    > Słuszna uwaga.
    > Twierdzenie przez fiutina, że walczy z faszystami, faktycznie jest
    > absurdalne.

    Wcale nie takie absurdalne.
    Bandera to faszysta?

    A współczesni się powołują na Banderę?
    No to faszyści są :-)

  • 289. Data: 2024-06-10 18:37:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 18:20:03 +0200, Shrek wrote:

    > Skoro nie lubisz ani głupich bab ani głupich facetów, to wychodzi na to
    > że po prostu lubisz głupich niebinarnych:P

    Tak by wychodziło :-)

    Ale myslę, ze głupich niebinarnych też bym nie lubił :-)

    J.

  • 290. Data: 2024-06-10 18:37:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 18:17:32 +0200, Shrek wrote:

    > Albo po prostu zaruchać;)

    Nie jest to kiepski pomysł?
    Ruchanie chyba utrudnione na pielgrzymce ?

    J.