eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania KorupcjiRe: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Date: Mon, 10 Jun 2024 16:41:48 +0200
    <Q6x7O.728$oh1b.368@fx11.ams1> <a...@w...eu>
    <v3nc30$uq8$2$Shrek@news.chmurka.net> <OrN7O.1324$vy62.337@fx15.ams1>
    <v3rocd$rsu$1$pozboju@news.chmurka.net> <wRd8O.8720$fu44.3202@fx09.ams1>
    <v3s2sg$4ef$1$pozboju@news.chmurka.net> <N6s8O.2$_C7c.0@fx01.ams1>
    <v3uf6i$85d$1$pozboju@news.chmurka.net> <veP8O.5$BCg3.1@fx09.ams1>
    <v40thc$efk$1@news.chmurka.net> <v43s5o$3cagb$1@dont-email.me>
    <v44955$imf$1@news.chmurka.net> <v44mjv$3k3qt$2@dont-email.me>
    <v44unb$8ak$1@news.chmurka.net> <v46i36$bctu$1@dont-email.me>
    <v46ktb$rgr$2@news.chmurka.net> <v46tu5$fi01$1@dont-email.me>
    <v472kg$90u$1@news.chmurka.net>

    On Mon, 10 Jun 2024 16:29:36 +0200, PD wrote:
> [...]

    A to może Ci z Marszu Niepodległości nie mają podręczników z
    przyszłości?

    A to na pewno, w 36 było to ciągle nie do pomyślenia.

    > No nie wiem, nie wiem. Takie przykładowo Włochy nie dość, że przyjęły
    > zaproszenie na olimpiadę, to jeszcze przez ponad pół wojny walczyli z
    > naziolami ramię w ramię.

    No ale akurat wielu było na Olimpiadzie, chyba nikt nie odmówił.
    Odmowy to były w 1980, w 1984 - i kto miał rację i dlaczego?

    A tak w ogóle ... te Olimpiady i czesto sport w ogóle, to przecież
    jakis pokaz nacjonalizmu i rasizmu.
    Jak można w tym brać udział, przecież to wstęp do faszyzmu :-P

    J.