    From: Piotr M <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Którymi podróbami można handlować
    Date: Fri, 24 Jul 2009 12:22:48 +0200

    Witam.

    Znajomi prowadzą działalność handlową, handel odzieżą. Wiadomo że
    prawnie zakazany jest handel towarem podrobionym (nie wiem - Nike,
    Levis, Adidas, etc). Ale ponoć jest tak, że jak na jakiejś urzędowej
    liście marek nie ma danej nazwy to handel na terenie Polski jest
    dozwolony. Nie wiem na jakiej stronie to szukać, jakieś patenty, nazwy
    zastrzeżone, nie mam pojęcia. Czy ktoś byłby tak miły i nieco przybliżył
    temat?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?