  • Data: 2004-05-25 18:45:44
    Temat: Kant TPSA na Neostradzie
    Od: Adam Olejniczak <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Sprawa wyglada tak
    W zaszlym roku w marcu podpisalem umowe z TPSA na usluge Neostrade Plus
    (umowa na czas okreslony 12m-cy)
    19 marca umowa sie skonczyla

    Kwiecien

    - Dostalem rachunek - bez abonamnety za nesotrade
    - zadzwonilem do TPSA przypomniec im, ze Neostrada dziala a ja za nia
    nie zaplacielm. Zapytali sie mnie czy chce kozystac dalej. Powiedzilem
    (o ja glupi!) ze tak
    - No to ok przylsemy fakture

    Maj

    - dostalem fakture na 428 pln! (w tym 185 neo za maj, 199 za kwiecien,
    jak wyliczyli te 199 nie wiem ale mniejsza z tym. Generalnie w umowie na
    czas nieokreslony placi sie 185 w miejsce 139)

    - na czas okreslony placilem 139 + VAT

    wiec jestem 100 w plecy i wcale mi sie to nie podoba.

    Teraz tak.
    Przeczytalm jeszcze raz umowe podpisana w marcu zaszlego roku, nie ma
    tam slowa o automatycznym przedluzaniu umowy.

    Fakt powiedzialem, przez telefon, ze chce kozystac dalej, ale przez mysl
    mi nie przeszlo, ze dla stalego klient ktory chce kozystac z ich uslug
    dalej podniosa cene! A jak juz dzwonie, chce placic to moze ktos by mnie
    uprzedzil ze zedra ze mnie 50 zlotych/miesiac wiecej!

    A wiec tak TPSA przedluzyla mi umowe na moje telefoniczna prosbe. Ale po
    pierwsze zadnej nowej umowy nie podpisywalem, po druki jak tak mnie
    oszukuja to sory ale przez telfon to mogl mowic mis koala. Nic nie
    podpisywalem, pinuow zadnych nie wpisywalem - obowiazuje poprzednia
    umowa ktora wygasla 19 marca 2004.

    Oczywisci Blekitna nie wyjasnia nic. Powiedzili, ze chcialm dalej
    kozystac z ich usulug to mam. (ale nic nie podpisalem!)
    Jak im powiedzilem, ze jak tak to wyglada to nic nie przedluzam tylko
    rezygnuje i kupie sobie Neo jescze raz - to ok bede placil mniej, ale
    fakture za maj i kwiecien musze zaplacic.

    Co radzicie zrobic w tej sytuacji?
    Czuje sie wyrolowany.
    Fakty:
    +
    Nie podisywlem umowy na cas nieokreslony.
    Nie podisalem przedluzenia umowy.
    Nie podpisalem nowej umowy.
    Na starej umowie na 12 miesicy nie ma slowa o automatycznym przedluzniu
    umowy. Czy zmianie abonamentu.
    -
    Dzwonilem i chcialem przedluzyc usluge. Poniewaz nikt nie moze
    stweirdzic ze to bylem ja jest to chyba bez znaczenia. Szczegolnie, ze
    czuje sie oszukany (nikt nie przekazal mi informacji o podwyzce
    abonamentu, czyli o nowych warunkach umowy, ktorej ja NIE podpisalem)

    PS
    To ,ze usuluga dziala to chyba juz sprawa TPsy zeby sobie zabawki
    pozabierac, albo usuluge wylaczyc.

    Sorry za dlugiego posta. Ale jest to chyba ewidentny kant ze strony tego
    monopolisty.
    I pytanie czy cokolwiek zobowiacuje mnie do zaplacenie tych 400 stow za
    wkiecien i maj? Czy tez spokojnie moge isc zamowic Nesotrade jescze raz
    placic mnie i czekac az TPsa zabieze ta neostrade co mailem?

    Dzieki i pozdrawiam
    Adam