  • Data: 2004-05-29 07:05:11
    Temat: Re: Kant TPSA na Neostradzie
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 May 2004 01:17:02 +0200, Adam Olejniczak
    <a...@u...com.pl> wrote:

    >Do tego w tej sytuacji jest kazdy kto kupil nesotrade na czas okreslony.
    >A jesli jak piszesz roznica jest 140/200 przy tej samej jakosci uslug to
    > trzyba byc naprwde smsowcem (trzymajac sie twoich terminow) zeby
    >podisac umowy na czas okreslony.
    >Haczyk w tym calym procederze jest taki, ze umowe podisuje sie na rok.
    >Trzeba pamietac, zeby zrezygnowac w ciagu regulaminowych 30 dni i
    >ponownie zamowic. Genialne doprawdy...
    >Jak tylko chcesz kozystac dalej to jestes w plecy 50pln/miesciac.

    Alez powod musi byc jakis. Nie trzeba miec wielkiej wyobrazni by
    widziec te tegie glowy z dzialu promocji, ktore przy asyscie dzialu
    prawnego podejmuja przemyslana decyzje o tym ze:

    "Jezeli zamiast umowy na czas nieokreslony zaproponujemy klientom
    szereg umow na czas okreslony - to bedzie ___dla nas KORZYSTNE__"

    W jakis sposob korzystne dla TPSA? NIE WIEM - powodow teoretycznie
    jest milion. Z jakiegos konkretnego powodu TPSA pozwala Ci na coroczne
    przedluzanie umowy za 140 w sytuacji, w ktorej normalnie placisz 200.

    Dlaczego korzystne dla TPSA? Moze planuja zmienic zasady gry i
    pewnego dnia odmawiac zawarcia kolejnej umowy na czas okreslony? Chca
    zalatwic sobie prosta furtke zakonczenia wspolpracy z klientem ktory
    sprawia problemy? Zostawiaja sobie furtke by kiedys zakonczyc
    podpisywanie nowych umow na czas okreslony i mimo czujnego oka UOKiK
    moc podniesc cene oferujac ktoregos dnia juz tylko umowy "200" na czas
    nieokreslony? A moze takie umowy sa tylko dlatego, poniewaz sa dla
    nich korzystne, np. w rozliczeniach podatkowych? A moze tylko chca by
    klient co roku znalazl sie w punkcie promocji i tam dostal wszelkie
    reklamowki nowych uslug?