  • Data: 2004-05-26 23:17:02
    Temat: Re: Kant TPSA na Neostradzie
    Od: Adam Olejniczak <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paul wrote:

    > Dlaczego bandytyzm? Raczej mnie zadziwiala zawsze... ...frywolnosc
    > nowych uszerow Neo przy podpisywaniu roznych umow, promocji, okresow.

    bo po pierwsze jak zakaldalem neo to nie bylo zadnych promocjy. Placim
    800 za instalacje.

    Rok regularnie, placilem rachunki. Chce dalej placic.
    O takiego kilenta sie dba a nie nacina.

    > Od samego poczatku bylem negatywnie nastawiony do oferty, w ktorej za
    > rok kaza mi placic gdzies okolo 140, a na czas nieokreslony prawie
    > 200.
    >
    > Lekkodusznosc i frywolnosc czlowieka, ktory W OGOLE sie nie
    > zastanawia, DLACZEGO, PO CO:
    > na czas okreslony jest 140,
    > a na czas nieokreslony 200.

    jak zakladalem neo bylo roznica cos 190/200

    > Ale jak ktos mi powie, ze te 140/200 nie bylo wyrafinowana technika
    > marketingowa, tylko jakas dziura czy niedopatrzeniem TPSA, to juz nie
    > bedzie frywolnosc, to bedzie zwykle frajerstwo.

    Moze. Wiem juz na czym sie naciolem. Mam podisana umowe do ktorej jako
    zalacznik powinienem miec rgulamin. Nie mam. Czy zgubilem czy ni
    dostalem teraz juz nie dojde. Podpisalem ze mam

    Reszty twojego post to szczeze mowiac nie rozumiem.

    Ale jedno wiem. Jesli ktos mi mowi, ze chce przedluzyc umowe (a w pracy
    tez dostraczamy internet) to przez mysl mi nie przejdzie wlepiac my o
    1/3 wyzsza cene za to ze jest zadowolony i chce kozystac dalej.

    Mozesz sobie nazywac taka akcje TPsy dobrym marketingiem, ale takich
    chytow to spodziewalmym sie po jakim Jasku z targu za rogiem a nie
    najwiekszej forumie telekomunikacyjnej w kraju.

    Faktycznie szczyt marketingowej finezji liczyc na to, ze klient polapie,
    sie po misiacu czy np. po roku ze placi wiecej (gdybym nie interweniowel
    nie wiem kiedy dostalbym zbiorczy rachunek) i dopiero wtedy zrezygunje.
    I tego samego dnia moze zamowi ponownie?!

    Do tego w tej sytuacji jest kazdy kto kupil nesotrade na czas okreslony.
    A jesli jak piszesz roznica jest 140/200 przy tej samej jakosci uslug to
    trzyba byc naprwde smsowcem (trzymajac sie twoich terminow) zeby
    podisac umowy na czas okreslony.

    Haczyk w tym calym procederze jest taki, ze umowe podisuje sie na rok.
    Trzeba pamietac, zeby zrezygnowac w ciagu regulaminowych 30 dni i
    ponownie zamowic. Genialne doprawdy...

    Jak tylko chcesz kozystac dalej to jestes w plecy 50pln/miesciac.