  • Data: 2004-05-26 09:15:09
    Temat: Re: Kant TPSA na Neostradzie
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 May 2004 10:21:42 +0200, Adam Olejniczak
    <a...@u...com.pl> wrote:
    >Wroce do domu wczytam sie jeszcze w regulamin.
    >Bandytyzm ta TPsa eh..

    Dlaczego bandytyzm? Raczej mnie zadziwiala zawsze... ...frywolnosc
    nowych uszerow Neo przy podpisywaniu roznych umow, promocji, okresow.

    Od samego poczatku bylem negatywnie nastawiony do oferty, w ktorej za
    rok kaza mi placic gdzies okolo 140, a na czas nieokreslony prawie
    200.

    Lekkodusznosc i frywolnosc czlowieka, ktory W OGOLE sie nie
    zastanawia, DLACZEGO, PO CO:
    na czas okreslony jest 140,
    a na czas nieokreslony 200.

    Ale jak ktos mi powie, ze te 140/200 nie bylo wyrafinowana technika
    marketingowa, tylko jakas dziura czy niedopatrzeniem TPSA, to juz nie
    bedzie frywolnosc, to bedzie zwykle frajerstwo.

    P.S. Ktos powie, ze "sie opylalo" bo ktos mogl sobie wziac darmowa
    promocje, potem rok taniej, a potem przeszedl sobie na innego ISP, bo
    mogl --------- No pieknie. Stracil pare tygodni na bieganiu po
    Punktach, wiszeniu na Blekitnej itd... Ale IMHO to taki sens jak sens
    samochodow w Wachocku, ktore maja lyse opony, bo asfalt jest
    bieznikowany.
    Internet - IMHO - to w dzisiejszych czasach nie jest bigmac z
    coca-cola. To jest niezbedne narzedzie pracy. Ma byc stale,
    niezawodne, latwe w dostepie. To podstawa. Jak dobre drogi, poczta,
    policja czy elektrycznosc w panstwie. Tu nie ma co sie bawic w
    promocje, rabaty czy aneksy. IMHO.

    btw
    SMS'owa czesc spoleczenstwa ma w dupie to co napisalem.