  • Data: 2004-05-25 20:27:29
    Temat: Re: Kant TPSA na Neostradzie
    Od: Adam Olejniczak <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hm dzieki za odpowiedzi. Wydaje sie, ze nie mam w takim razie wyjscia.
    Szkoda bo oszukany sie czuje.

    Do to tego, ze obowiazuje "umowa ktora wygasla" fakt marnie napisane ;)
    Mialem raczej na mysli, ze nie obowiazuje mnie juz zadna umowa.

    Co to punktu ktory mowi o automatycznym przedluzeniu umowy.
    Nie widze czegos takiego ani w umowie ktora podisalem ani w regulaminie.
    (zakladalem Neo rok temu moze TPSA umowe udoskonalila)

    Coz na przyszlosc musze byc z TPsa ostrozniejszy. A ja glupi w ankiecie
    napisalem, ze jestem zadowolony. Eh. A do tego jest to chyba sczegolan
    sytuacja kiedy dobremu powiedzmy (rok regularnego placenia) klientowi
    podnosi sie cena uslugi dlatego, ze chce z niej dalej kozystac.

    Ale z drugiej strony pare setek takich jak ja i paredziesiat tysiecy dla
    TPsy wiecej :(

    Dzieki za odpowiedzi. Jeszcze tylko jakbym mogl prosic o okreslenie tego
    ktory punkt regulaminu mowi o automatycznym przedluzeniu umowy.
    Choc nic to nie zmienie jesli moje ustne zamowienie jest w mocy prawa
    wazne.
    (a moja wina nie zapytalem sie czy jak bede dalej kozystal to podniosa
    mi cene :( ale naprawde nie przyszlo mi to to glowy)

    Pozdrawiam
    Adam