    From: "Luc Nawrocki" <l...@k...lm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: KLEPTOMANIA?
    Date: Sat, 3 Aug 2002 15:44:26 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@pa183.konin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!
    Często robię zakupy w niewielkim sklepie samoobsługowym.
    W owym sklepie pracują młode kobiety, które jakby to powiedzieć, krępują
    każdy mój krok. Chodzi oto, że chyba zbyt poważnie traktują one swój zawód,
    bowiem ich podejście do klijęta jest wręcz opryskliwe, a polega ono na zbyt
    skrupulatnym pilnowaniu klijętów, żeby ci klijęci nie kradli towaru.
    Przybiera to wręcz formę prześladowania. Owe sprzedawczynie potrafią nawet
    stanąć tuż koło mnie i udawać, że czytają gazetę. W sklepie tym nie ma
    kamer.
    Jestem neurotykiem i robienie zakupów w tym sklepie jest dla mnie bardzo
    męczące, a jest to sklep najbliżej mojego domu, więc niejako jesteśmy na
    siebie skazani; ja i ten sklep.
    Moje pytanie brzmi, czy istnieje jakaś regulacja prawna, odnosząca się do
    tego typu zjawisk, natrętnego pilnowania klijęta. Zachowanie obsługi tego
    sklepu jest dla mnie ujmujące i narusza moją godność osobistą i prywatność.
    Nie jestem przestępcą, a właśnie tak się czuję w tym sklepie.

    pozdrawiam
    Łukasz

    --

    Łukasz Nawrocki Homepage: