  • Data: 2006-10-08 13:58:41
    Temat: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Od: "Chrzciciel" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów.
    Chiałem zapytac jakie mam szanse otrzymac pozwolenie na bron do ochrony
    osobistej, chodzi o bron krotka. Potrzebe posiadania broni motywowac bede
    faktem ze zostalem niedawno pobity, skutkiem bylo powazne zlamanie leczone
    operacyjnie. Wiem kto byl napastnikiem, zglosilem sprawe na policje i wiem
    ze osoba ta moze dowiedziec sie gdzie mieszkam i istnieje mozliwosc ze
    bedzie szukala zemsty na mojej osobie lub bliskich. Osoba ta mieszka w
    nieprzyjemnej czesci nieprzyjemnego miasteczka pod Warszawa gdzie ludzie
    raczej sa msciwi. Mysle ze glowna bariera moze byc moj wiek, mam 21 lat. Nie
    bylem karany, dostalem jeden mandat w zyciu. Jakie mam szanse?