  • Data: 2006-10-08 15:25:45
    Temat: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Po co ci ona?
    > Kup sobie broń gazową lub inną równie skuteczną.

    Na gazową też trzeba mieć pozwolenie.

    A jeśli masz ma myśli te gazowe psikacze, to cóż... mogą zadziałać, mogą
    nie zadziałać...

    No, ale zawsze można kupić sobie replikę Colta z 1847 roku - wg. ustawy
    to nie jest broń palna :)

    Ładowanie troszkę kłopotliwe (sypiesz czarny proch, przybijasz, wkładasz
    kulę, przybijasz kolejny kawałek filcu, na kominek nakładasz
    kapiszon...) ale za to jaki musi być widok podczas strzału ;->