  • Data: 2006-10-08 18:24:08
    Temat: Re: Jakie mam szanse na pozwolenie na broń?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chrzciciel" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:43c28$4529040a$3eb3397f$25237@news.chello.pl...

    Pytanie podstawowe, to czy będzie umiał i miał odwagę użyć tej broni. Do
    samoobrony broń jest średnio przydatna. O wiele lepiej tu sprawdzają się
    paralizatory, albo takie rozkładane pałki, ale te z rury, a nie sprężyny. Przy
    odrobinie wprawy jednym uderzeniem pałki łamiesz napastnikowi nogę.
    Paralizatorem - tylko dobrym - możesz go również położyć. A zaleta taka, że
    zabić tym przez nieuwagę raczej ciężko. paralizatorem, to raczej w ogóle
    niewykonalne, a pałką musiał byś po głowie walić i top kilka razy.