  • Data: 2003-08-19 10:37:11
    Temat: Jak zaskarżyc???
    Od: "jojo" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem (to prawdziwe!!)
    Moja żona rok temu podała mnie o alimenty, wtedy miałęm prawie 2 etaty i
    moje dochody netto wyniosły 2000zł, zgodziłem się płacic 700 zł na dwójkę
    dzieci (13 i 8 lat) do 10 każdego miesiąca. Mieszkam nadal z żoną i było
    wszystko ok! Pieniądze dostawała do ręki.Obecnie pracuję na pół etatu i mam
    wynagrodzenie netto 840 zł. W tym miesiącu na początku sierpnia zabrałem
    dzieci nad morze przeznaczając swoją wypłatę natomiast ustalliliśmy, że
    alimenty dostanie później to jest po 18sierpnia. Alimenty miały byc
    przeznaczone z pożyczki którą przyznano mi z zakładowego funduszu socjalnego
    15 lipca, niestety do tej pory nie otrzymałem tej pożyczki ponieważ szef
    zapomniał ja podpisać i poszedł na urlop. Ważnym jest to, że moja żona ma na
    swoim koncie ponad 2000zł. Wczoraj poszła do komornika no i zaczął się cyrk.
    Przyszło pismo o zajeciu wynagrodzenia + koszty postępowania ale mam 7 dni
    na odwołanie sie od tego. Nie wiem po prostu jak to robic, może ktoś ma
    jakieś doświadczenia w takich sprawach? Natomiast nie widzę z żona
    możliwości jakiegokolwiek porozumienia....