  • Data: 2003-08-20 08:29:49
    Temat: Re: Jak zaskarżyc???
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JD <a...@k...a> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhvbb5$o4m$...@n...news.tpi.pl...
    > THX za odzew!
    > Byłem u komornika ale oczywiście nic nie mozna zrobić.Z mojej pensji
    zostaną
    > ściągnięte alimenty, oczywiście tylko ich część

    czyli komornik wyjasnił sprawe

    ale moja żona odgraża się,
    > że będzie sie starała o świadczenia z funduszu alimentacyjnego, co
    > oczywiście mnie obciąży dalej.

    poki komornik bedzie sciagal z pensji ta czesc o ktorej wspominasz nie ma
    podstaw do uzyskania alimentow z funduszu

    Jedynym wyjściem z sytuacji jest pozew o
    > zmniejszenie alimentów, nie wiem jaka kwotę zaproponować na podstawie
    takich
    > dochodów (846 zł netto)

    tak gdy sytuacja sie zmienia nalezy wniesc pozew w 3 egz. napisany o zmiane
    zobowiazania z kw...do kw...i tu proponuje sie jaką kwote mozesz przy
    obecnych dochodach płacić wraz z uzasadnieniem i zaswiadczeniami o dochodach
    oraz wszelkimi rachunkami ciebie obciazajacymi / tez wysokosc zadłuzenia
    bankowego itd. / czynsz ,swiatlo i inne jakie posiadasz

    zdrugiej strony mam jeszcze kredyt do spłacenia i na
    > razie dostaję ponaglenia ale w tej sytuacji nie widzę żadnych szans spłat
    > tego kredytu, czy on również obciąża moją żonę?

    a to zalezy na jakies zasadzie był udzielany ...jaka umowe podpisano

    Sandra