  • Data: 2003-08-19 20:10:59
    Temat: Re: Jak zaskarżyc???
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak na czynnosci komornika ? nie rozumiem przeciez to komornik
    poucza wiec
    > robi to zgodnie z prawem na co mialby sie skarzyc?
    > Jak mi wiadomo skarge na czynnosci sklada sie do sądu cywilnego i
    na
    > konkretne uchybienia w tym przypadku ich nie widze hm
    >
    > Sandra

    Skarga na cxzynności komornika to nie kasacja - przysługuje zawsze.
    Jak strona ma wolę skarżyć to może skarżyć nawet najbardziej zgodne
    z prawem czynności komornika. Bezprawność działań tego ostatniego
    nie jest bowiem przesłanką niezbędną do nabycia prawa do złożenia
    skargi.
    Inna sprawa, czy formalnie dopuszczalna i przysługująca stronie
    skarga będzie merytorycznie uzasadniona. Tu jestem raczej
    sceptyczny, choć oczywiście nie znam wszystkich szczegółów sprawy a
    więc nie moge wypowiadać się kategorycznie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info