eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out2.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !postnews.google.com!y37g2000vbl.googlegroups.com!not-for-mail
    From: ala <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Date: Sun, 7 Nov 2010 07:54:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <5...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.99.25.191
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1289145275 32627 127.0.0.1 (7 Nov 2010 15:54:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Nov 2010 15:54:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y37g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=87.99.25.191;
    posting-account=X8PfcgoAAABZT1foJcWh1TXtze593oUk
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.6.30
    Version/10.63,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:658322
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    od kilku lat jestem klientem tego samego providera i zawsze byłam
    zadowolona z usługi. Od trzech miesięcy coś się zmieniło i internet
    wieczorami praktycznie nie nadaje się do użytku. Czasami są dni, że
    wszystko działa dobrze, ale potem na przykład przez 2 tygodnie zamiast
    2Mbit w dół osiągi spadają do kilku procent tej wartości, a pingi w
    grach zakrawają o ponury żart - po kilka tysięcy ms opóźnień.

    Reklamacje firma zdaje się ignorować, twierdząc, że sami sobie
    zapychamy łącze i tego typu nieprofesjonalne teksty - czemu przeczą
    screeny i inne pomiary, których dokonaliśmy podczas wystepowania
    objawów, ale firma nie przyjmuje tego do wiadomości. W każdym razie
    firma zdaje się stosowac politykę umywania rąk i argumentów w rodzaju
    'wartości w umowie są tylko maksymalne, i niczego nie gwarantujemy' a
    już pingi w grach totalnie ignorują jako nie ujęte w umowie - czyli
    pingi po kilka tys. ms nie robią na nich wrażenia.

    Reasumując - coś się zepsuło u nich, firma chowa głowę w piasek i
    odbija piłeczkę. Nasze nawyki w korzystaniu z netu nie zmieniły się
    nagle po latach i sami sobie tego netu nie psujemy nagle ot tak.

    Tkwię w dwuletniej umowie obarczonej opłatą wyrównawczą, bo pierwsze
    miesiące były jakos tam promocyjne plus badziewny router za złotówkę,
    umowa kończy się w lipcu 2011. Kwota ok 400 zł jest dla mnie nie do
    przyjęcia przy zerwaniu umowy.

    Czy jestem skazana na tkwienie w tej umowie do końca? Czy da się jakoś
    rozwiązać tę umowę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1