eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 10:56:05
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: Alicja <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 08:17, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
    > A co to za provider?
    > Je eli nie jest to Tele2 czy co w tym rodzaju, gdzie zaszczuj ci
    > straszeniem komornikiem itp. to sprawa jest prosta.
    > Umowa umow , a racj ma ten, kto trzyma kas . Skoro umowa jest na dostaw
    > internetu a dostawa szwankuje, to wysy asz pismo (polecony ZPO), e nie
    > wywi zuj si w umowy i e nie zap acisz ani grosza za wadliw us ug .
    > Ty zaprzestajesz korzystania z wadliwego cza i przestajesz p aci . Warto
    > te zgromadzi wyniki pomiar w transfer w, eby by namacalny dow d, a nie
    > tylko subiektywna ocena,
    > Jacek

    Poviderem jest firma Internetia Sp. z o.o. dawniej Lanet Sp. z o.o. -
    szczerze nie polecam.
    Obecnie widać, że wszystkie połączenia biegną przez sieć Netii, i to
    wg. wielu osób, z którymi rozmawiałam tłumaczy opisywane objawy.
    Najwyraźniej przed trzema miesiącami byliśmy jakoś inaczej wpięci do
    netu, a teraz podpięto nas jakoś inaczej.

    Niemniej, czy takie wysłanie pisma pt. Wypowiedzenie umowy z
    potwierdzeniem odbioru i zaprzestanie płacenia jest prawnie skuteczne?
    Może to wtedy właśńie mój provider mnie poda do komornika za
    niepłacenie?

    Ala