eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 16:31:42
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 14:40:01 +0100, .B:artek. napisał(a):
    /.../
    > Ale rady... A na jakiej podstawie "zrywa umowę"? Umowę na czas określony
    > nie tak łatwo jest wypowiedzieć. Owszem, bohater może przestać płacić.
    > Ale wtedy dostawca ściga go o zapłatę i prawdopodobnie wygrywa sprawę.
    > Użytkownik może się tłumaczyć, że nie wywiązywał się z umówionej usługi,
    > ale... 1) umowa nie gwarantuje transferów na określonym poziomie, 2)
    > biegły musiałby stwierdzić, że uzyskiwane parametry połączenia są marne
    > i nie odpowiadają umowie, 3) sąd musiałby uznać, że strony umówiły się
    > na coś innego, niż dostawca dostarczał, 4) w konsekwencji użytkownik
    > mógłby żądać odszkodowania - pozostaje kwestia wykazania szkody, co też
    > bezsporne nie będzie.

    Sam miałem napisać coś takiego. Pytanie pierwsze do kiedy ta lojalka?
    Najpierw trzeba wyczerpać drogę odwoławcza, czyli zgłosić uszkodzenie,
    reklamację a potem UKE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1