eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 20:01:33
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-11-2010 20:55, Agall pisze:
    > Sprawa jest prosta. Wystarczy złożyć providerowi pisemne oświadczenie o
    > uchyleniu się od skutków oświadczenia/czynności prawnej dokonanej pod
    > wpływem błędnego przekonania, że usługa będzie działać. Każdą czynność
    > prawną dokonaną pod wpływem błędu można powszechnie mówiąc "unieważnić", a
    > wyrażając się precyzyjnie: uchylić się od skutków prawnych wywołanych
    > złożeniem oświadczenia.

    Gdyby życie było takie proste...

    > Art. 84. § 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można uchylić się
    > od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak oświadczenie woli

    To, że usługa działa inaczej niż sobie to wyobrażał klient, nie jest
    błędem co do treści czynności prawnej.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1