eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 20:02:14
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 8 Nov 2010, .B:artek. wrote:

    > W dniu 08-11-2010 13:21, Jacek_P pisze:
    >>
    >> zmierz transfer, zrzuć ekran, wydrukuj. Kilka
    >> razy z rzędu.

    ...i poszukaj kilkunastu innych równie niezadowolonych zmianą.
    IMVHO to jest krytyczne - mieć wielu świadków, któryz będą
    zdeterminowani żeby pomóc we własnym interesie.
    BTW: czy już działa grupowe wnoszenie pozwów?

    > Ale rady... A na jakiej podstawie "zrywa umowę"? Umowę na czas określony nie
    > tak łatwo jest wypowiedzieć. Owszem, bohater może przestać płacić. Ale wtedy
    > dostawca ściga go o zapłatę

    Zgoda.

    > i prawdopodobnie wygrywa sprawę. Użytkownik może
    > się tłumaczyć, że nie wywiązywał się z umówionej usługi, ale...
    > 1) umowa nie gwarantuje transferów na określonym poziomie,
    > 2) biegły musiałby stwierdzić, że uzyskiwane parametry połączenia są marne i nie
    odpowiadają umowie,
    > 3) sąd musiałby uznać, że strony umówiły się na coś innego, niż dostawca
    dostarczał,

    Zgoda.
    Ale 1. mieści się IMVHO w 355KC, a chyba i 357 w powiązaniu z 555
    powinien pasować... I dlaczego dowodem *musiałby* być biegły ze
    swoimi danymi?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1