  • Data: 2010-11-07 15:54:35
    Temat: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: ala <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    od kilku lat jestem klientem tego samego providera i zawsze byłam
    zadowolona z usługi. Od trzech miesięcy coś się zmieniło i internet
    wieczorami praktycznie nie nadaje się do użytku. Czasami są dni, że
    wszystko działa dobrze, ale potem na przykład przez 2 tygodnie zamiast
    2Mbit w dół osiągi spadają do kilku procent tej wartości, a pingi w
    grach zakrawają o ponury żart - po kilka tysięcy ms opóźnień.

    Reklamacje firma zdaje się ignorować, twierdząc, że sami sobie
    zapychamy łącze i tego typu nieprofesjonalne teksty - czemu przeczą
    screeny i inne pomiary, których dokonaliśmy podczas wystepowania
    objawów, ale firma nie przyjmuje tego do wiadomości. W każdym razie
    firma zdaje się stosowac politykę umywania rąk i argumentów w rodzaju
    'wartości w umowie są tylko maksymalne, i niczego nie gwarantujemy' a
    już pingi w grach totalnie ignorują jako nie ujęte w umowie - czyli
    pingi po kilka tys. ms nie robią na nich wrażenia.

    Reasumując - coś się zepsuło u nich, firma chowa głowę w piasek i
    odbija piłeczkę. Nasze nawyki w korzystaniu z netu nie zmieniły się
    nagle po latach i sami sobie tego netu nie psujemy nagle ot tak.

    Tkwię w dwuletniej umowie obarczonej opłatą wyrównawczą, bo pierwsze
    miesiące były jakos tam promocyjne plus badziewny router za złotówkę,
    umowa kończy się w lipcu 2011. Kwota ok 400 zł jest dla mnie nie do
    przyjęcia przy zerwaniu umowy.

    Czy jestem skazana na tkwienie w tej umowie do końca? Czy da się jakoś
    rozwiązać tę umowę?