eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 21:26:17
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Smok Eustachy napisal:
    > Sam miałem napisać coś takiego. Pytanie pierwsze do kiedy ta lojalka?
    > Najpierw trzeba wyczerpać drogę odwoławcza, czyli zgłosić uszkodzenie,
    > reklamację a potem UKE

    Ehm, a OBAJ przeczytaliście to, co NAPISAŁEM? Sugeruję DWA zgłoszenia
    reklamacyjna, a dopiero jako ewentualne trzecie zrywanie umowy z powodu
    niedotrzymania deklarowanych parametrów.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1