eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 21:58:50
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-11-2010 21:02, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Zgoda.
    > Ale 1. mieści się IMVHO w 355KC, a chyba i 357 w powiązaniu z 555
    > powinien pasować... I dlaczego dowodem *musiałby* być biegły ze
    > swoimi danymi?

    Bo dostawca stwierdzi, że pingi na poziomie paru tysięcy ms to norma,
    która nie utrudnia korzystania z poczty czy WWW - oczywiście wszystko
    zgodnie z umową. No i że żądanie to jakieś fanaberie.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1