eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 13:40:01
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-11-2010 13:21, Jacek_P pisze:
    > ala napisal:
    > [ ciach ]
    >
    > Udokumentuj swoje bolączki. Wejdź na stronę:
    >
    > http://www.speedtest.pl
    >
    > zmierz transfer, zrzuć ekran, wydrukuj. Kilka
    > razy z rzędu. Pismo z reklamacją plus dołączone
    > wydruki wyślij poleconym z potwierdzeniem odbioru.
    > Przy drugim piśmie poinformuj, że w przypadku
    > nieusunięcia awarii zrywasz umowę. W trzecim piśmie
    > informujesz o zerwaniu umowy.

    Ale rady... A na jakiej podstawie "zrywa umowę"? Umowę na czas określony
    nie tak łatwo jest wypowiedzieć. Owszem, bohater może przestać płacić.
    Ale wtedy dostawca ściga go o zapłatę i prawdopodobnie wygrywa sprawę.
    Użytkownik może się tłumaczyć, że nie wywiązywał się z umówionej usługi,
    ale... 1) umowa nie gwarantuje transferów na określonym poziomie, 2)
    biegły musiałby stwierdzić, że uzyskiwane parametry połączenia są marne
    i nie odpowiadają umowie, 3) sąd musiałby uznać, że strony umówiły się
    na coś innego, niż dostawca dostarczał, 4) w konsekwencji użytkownik
    mógłby żądać odszkodowania - pozostaje kwestia wykazania szkody, co też
    bezsporne nie będzie.

    --
    .B:artek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1