eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi. › Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
  • Data: 2010-11-08 22:12:02
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-08 21:01, .B:artek. pisze:

    >> Art. 84. § 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można
    >> uchylić się
    >> od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak
    >> oświadczenie woli
    >
    > To, że usługa działa inaczej niż sobie to wyobrażał klient, nie jest
    > błędem co do treści czynności prawnej.
    >

    Wskaż, co może wydawać się klientowi, a co paraoperatorowi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1