  • Data: 2006-05-09 14:33:34
    Temat: Germanos nie odpowiada za to co sprzedaje?
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nabyłem telefon w firmie Germanos. Po 1,5 roku padł. Gwarant dał na ten
    telefon 1 rok. W sklepie powiedziano mi, że mogą go naprawić, ale odpłatnie.
    Wystąpiłem z żądaniem naprawy telefonu w ramach praw przysługujących mi na
    podstawie umowy konsumenckiej. W odpowiedzi dostałem pismo, abym dokonał
    ekspertyzy, czy usterka nie powstała z winy użytkownika. Taką ekspertyzę
    przedstawiłem. Zapłaciłem za nią 25zł, a wynikało z niej że padła bateria i
    nie z winy użytkownika. Germanos przyjął ekspertyzę i odpisał, że gwarant
    dał mi 1/2 roku gwarancji na baterię i oni się od tego uchylają. Czy mają
    rację? Jeśli nie to co dalej mam robić?
    dzięki za podpowiedzi
    Wojtek